czego pracodawcy oczekują od kandydatów na kierownika ds zakupów

Czego pracodawcy oczekują od kandydatów na Kierownika ds. Zakupów?

Kierownik do Spraw Zakupów jest stanowiskiem bardzo rozbudowanym i wymaga wszechstronnej wiedzy. Do obowiązków pracownika na tym stanowisku należy nie tylko zarządzanie procesem zakupowym, ale także zespołem pracowników całego działu. Dobry Kierownik ds. Zakupów posiada umiejętność analitycznego myślenia i planowania, zdolności komunikacyjne i negocjacyjne oraz wiedzę z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi.

Preferowane jest wykształcenie wyższe o specjalizacji związanej z ekonomią, logistyką czy zarządzaniem. Pracodawcy poszukują osób o wszechstronnej wiedzy i rozbudowanych zdolnościach. Zrozumienie całych procesów zakupowych wymaga dodatkowej wiedzy z zakresu zagadnień informatycznych, logistycznych oraz prawnych. Największym atutem jest doświadczenie. Liczy się ilość przepracowanych lat na podobnym stanowisku, dużo bardziej niż znajomość samej branży. W oczach rekrutera dwa, trzy lata doświadczenia to absolutne minimum.

Niezbędna jest także perfekcyjna znajomość języka angielskiego, zwłaszcza kiedy pracuje się w środowisku międzynarodowym. Poza angielskim dobrze jest znać inne języki obce, taka znajomość jest dodatkowym atutem.

2 komentarze

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *